ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Γεννήθηκα στην Κρήτη και ζω μόνιμα στη Ρόδο,διατηρώ εδώ και αρκετά χρόνια μια επιτυχημένη επιχείρηση.Είμαι παντρεμένη και μητέρα δύο παιδιών.Ασχολούμαι ερασιτεχνικά με το θέατρο και έχω πάρει μέρος σε πολλές θεατρικές παραστάσεις.Αφιερώνω ώρες από τον ελεύθερό μου χρόνο για την συγγραφή παιδικών παραμυθιών και ιστοριών,θεατρικών έργων,καθώς επίσης μυθιστορημάτων και αφηγημάτων.Έχω βραβευτεί σε διαγωνισμό από την Ένωση Ελλήνων Λογοτεχνών για το διήγημα «Άρωμα ελευθερίας».Γράφω από μικρή ηλικία προσπαθώντας πάνω στο άψυχο χαρτί να δώσω ζωή μέσα από τις σκέψεις και τη φαντασία.

Τετάρτη 28 Μαΐου 2014

Σερφάρω αγάπη μου σερφάρω,η περίληψη

Περίληψη μυθηστορήματος

Η Αναστασία είναι μια δυναμική γυναίκα. Έχει μια ευτυχισμένη οικογένεια μέχρι την στιγμή που μπαίνει στη ζωή του άντρα της η τεχνολογία! Εκεί, όλα ανατρέπονται. Αναγκάζεται να εισβάλει και εκείνη στο χώρο αυτό για να καταξιωθεί στη δουλειά της. Από την αδιαφορία και την απόρριψη που νοιώθει από τον Ορέστη, η έλλειψη του έρωτα στην ζωή της την οδηγεί να κάνει μια διαδικτυακή σχέση με τον Φίλιππο. Μία σχέση φιλική με όλες τις υπόνοιες της ερωτικής. Η τεχνολογία χάλασε την οικογενειακή ζωή της ενώ παράλληλα έφτιαχνε την επαγγελματική σταδιοδρομία της. Άραγε θα καταφέρει να ξανακερδίσει τον άντρα της; Θα καταφέρει να μην μοιράζεται ανάμεσα σε δυο άντρες; Από τον ένα παίρνει την σιγουριά και την ασφάλεια θάβοντας μέσα της τα αισθήματα της. Ενώ από τον άλλο την επιβεβαίωση σαν γυναίκα. Άραγε ποια θα είναι η επιλογή της;

Χρύσα Ζανεσή-Αλεξάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου