ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Γεννήθηκα στην Κρήτη και ζω μόνιμα στη Ρόδο,διατηρώ εδώ και αρκετά χρόνια μια επιτυχημένη επιχείρηση.Είμαι παντρεμένη και μητέρα δύο παιδιών.Ασχολούμαι ερασιτεχνικά με το θέατρο και έχω πάρει μέρος σε πολλές θεατρικές παραστάσεις.Αφιερώνω ώρες από τον ελεύθερό μου χρόνο για την συγγραφή παιδικών παραμυθιών και ιστοριών,θεατρικών έργων,καθώς επίσης μυθιστορημάτων και αφηγημάτων.Έχω βραβευτεί σε διαγωνισμό από την Ένωση Ελλήνων Λογοτεχνών για το διήγημα «Άρωμα ελευθερίας».Γράφω από μικρή ηλικία προσπαθώντας πάνω στο άψυχο χαρτί να δώσω ζωή μέσα από τις σκέψεις και τη φαντασία.

Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2014

Το δεύτερο πνευματικό μου παιδί θα ανοίξει τις σελίδες του στις 14 Σεπτεμβρίου! ΕΡΩΤΑΣ ΜΕ ΧΡΩΜΑ ΦΕΓΓΑΡΙΟΥ! Η χαρά και συγκίνηση μου απερίγραπτη! Ευχαριστώ από καρδιάς την Δυάς Εκδοτική που αγκάλιασε και αυτό με την ίδια αγάπη που αγκάλιασε και το πρώτο! Ένα βιβλίο βασισμένο  σε αληθινή ιστορία που θα σας συναρπάσει!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου